Inlägg 2!

Jag tyckte att kvinnan som bara satt och stirrade på personer var ganska konstig. Jag förstår inte riktigt hur det kan vara konst. Att bara sitta där och inspektera människor kan väl liksom vem som helst göra, eller? Det är väl inget speciellt med det, tycker inte jag iallafall.
Såna där konstiga projekt utförs bara av knäppa personer, tycker jag.
 
Jag vet inte riktigt vad jag vill jobba med men det skulle varit kul att använda bilder som man gör på datorn, redigera eller göra något slags kollage med olika bilder som symboliserar något. Får tänka lite till och se vad det blir! :)
1 Bildlinda:

skriven

Vem som helst kan göra vad som helst - det handlar bara om att göra det OCH att veta VARFÖR man gör det :)

Du kan ju fundera på vad konst är egentligen. Vad är din uppfattning om var det är? Förklara gärna dina tankar kring det i din blogg.

Kanske är det tur att det finns lite knäppa personer också, så att konstiga saker också blir gjorda ;)

Exakt VAD ska du arbeta med? Jag vill att du själv försöker komma på ett arbetsområde.

Kanske ska du undvika att arbeta med tema fotboll om du inte har tankar om hur du kan fördjupa det.

Glöm inta att dokumentera dina tankar med text och bild i din blogg.

Om du inte kommer på något att arbeta med hjälper jag gärna till.

//BIldlinda

Kommentera här: